Тому що Ви можете

довіритись roda.

Навіть ІТ-рішення високого класу захисту мають свої рамки

Наш процес обслуговування

ПРИМІТКА: Ремонт здійснюється виключно сервісним центром roda!
У разі виявлення несправностей у наших пристроях ми виконуємо ремонт в найкоротші терміни завдяки модульній конструкції.


Акумулятор, жорсткий диск і накопичувач DVD/CD можна замінити без використання спеціальних інструментів. Якщо дефект обмежується одним з цих компонентів, його можна повністю усунути за допомогою процедури попереднього обміну.

Щоб переконатися, що запит опрацьовуються безперебійно і швидко, ми спочатку доставляємо необхідну запасну частину з відстроченою оплатою. Якщо компонент або пристрій все ще покривається нашою гарантією, сума, звичайно, буде зарахована на Ваш рахунок після повернення несправних компонентів.

Ми не рекомендуємо відкривати корпус самостійно. Це не тільки погіршує герметизацію та електромагнітну сумісність пристрою (EMC), але й призводить до втрати гарантійного обслуговування.

У разі потреби ми раді запропонувати індивідуальні гарантійні умови.

Якщо протягом гарантійного періоду потрібно провести технічне обслуговування, з Вас буде стягнуто лише витрати за доставку пристрою. Якщо Вам потрібна наша допомога, будь ласка, скористайтеся формою запиту до служби підтримки та відправте пристрій до сервісного центру roda в Гюлльгорст - якщо можливо в оригінальній упаковці. Це дозволяє значно прискорити процес обслуговування.

Форму для запиту до служби підтримки можна знайти за посиланням:

Запит до служби технічної підтримки


У Вас виникли проблеми з нашим продуктом або Вам потрібна технічна допомога?
Без проблем! Будь ласка, надішліть свій запит до служби підтримки за допомогою наступної форми, і один з наших спеціалістів сервісу зв'яжеться з Вами найближчим часом!